Forfatter
Tittel
Språk
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Temaet for boken er forankret i forskning om læring sutbytte som begrep i Norge og internasjonalt. Boken har dermed et empirisk grunnlag for refleksjon omkring læring sutbytte i pedagogiske og fagdidaktiske sammenhenger. Forfatteren trekker frem alternative forståelser av begrepet og presenterer ulike måter å arbeide med læring sutbytte på. Boken drøfter også begrepet som utdanningspolitisk fenomen. Boken henvender seg hovedsakelig til studenter og lærere innenfor lærerutdanning, utdanningsledelse, pedagogikk og fagdidaktikk. Omtalen er utarbeidet av BS.
Har bibliografi, noter
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001118 am 2200193 4500
*00124720
*008 a 00nob 2
*015 $a0465230 $bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-15-02473-8 $bh. $cNkr 299.00
*08201$a370.1523 $zh $223/nor
*090 $c370.15 $dP
*100 0$aPrøitz, Tine S.$jn.
*24510$aLæring sutbytte $cTine S. Prøitz
*260 $aOslo $bUniversitetsforl.$ccop. 2015
*300 $a122 s. $bill.
*505 $aHar bibliografi, noter
*520 $aTemaet for boken er forankret i forskning om læring sutbytte som begrep i Norge og internasjonalt. Boken har dermed et empirisk grunnlag for refleksjon omkring læring sutbytte i pedagogiske og fagdidaktiske sammenhenger. Forfatteren trekker frem alternative forståelser av begrepet og presenterer ulike måter å arbeide med læring sutbytte på. Boken drøfter også begrepet som utdanningspolitisk fenomen. Boken henvender seg hovedsakelig til studenter og lærere innenfor lærerutdanning, utdanningsledelse, pedagogikk og fagdidaktikk. Omtalen er utarbeidet av BS.
*650 1$aLæring $0pedagogisk psykologi$1370.15/23$2BS $2BS $9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening