Vennesla videregående skole

Vurdering for læring
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Vurdering for læring
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Eier
  • Vvgs
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2007
Noter
  • Forfatterne tar for seg hvordan undervisningen kan gjøres mer motiverende ved å integrere elevvurdering. I del 1 presenteres vurderingsprinsipper og teorier, mens del 2 ser på dokumentasjonen for vurdering, og her er praksis i fokus. Hvert kapittel har spørsmål for videre refleksjon og gruppearbeid. Boka er aktuell for lærere og lærerstudenter. Har bibliografi, innholdsfortegnelse, sammendrag
ISBN
  • 978-82-7634-193-5
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*000     nam         1
*00113685
*007  
*008                      a     0    00nob 2
*015  $a0187921$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-7634-193-5$bh.$cNkr 219.00
*035  
*08231$a371.27$zh$25
*090  $c371.27$dE
*096  $a371.27 E
*100 0$aEngh, Roar$jn.
*24510$aVurdering for læring$cRoar Engh, Stephen Dobson og Eli Kari Høihilder
*260  $aKristiansand$bHøyskoleforl.$c2007
*300  $a136 s.
*505  $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, sammendrag
*520  $aForfatterne tar for seg hvordan undervisningen kan gjøres mer motiverende ved å integrere elevvurdering. I del 1 presenteres vurderingsprinsipper og teorier, mens del 2 ser på dokumentasjonen for vurdering, og her er praksis i fokus. Hvert kapittel har spørsmål for videre refleksjon og gruppearbeid. Boka er aktuell for lærere og lærerstudenter.
*650 1$aEvaluering$xElever$0skolen$1371.27$2BS$9nob
*700 0$aDobson, Stephen$emedarb.
*700 0$aHøihilder, Eli Kari$emedforf.$jn.
*850  $aVvgs
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Magasin371.27 E